lørdag 9. januar 2016

...og igjen.

Siste uka i desember ble jeg syk igjen. En ny, stygg forkjølelse. Totalt har jeg altså vært nesten sammenhengende syk siden midten av november.

Takket være omgangssyken så var jeg under 100kg før jul, jeg vaket faktisk rundt 98kg i et par uker. Denne nedgangen hadde vært unormalt raskt pga omgangssyke og annen sykdom, som betyr at jeg selvsagt gikk opp igjen. Med juleferien gikk jeg også opp litt ekstra, med det resultat at jeg var rundt 101,5kg igjen rundt nyttår.

Jeg skylder på juleskjokolade. Ja, jeg har lært meg å like skjokolade igjen. Det var lurt... Not!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentaren din blir publisert så snart den har blitt godkjent. (Denne manuelle godkjenningsprosessen er for å unngå at bloggen blir oversvømmet med spam.)