søndag 22. desember 2013

13cm mindre Ingvild

Seks måneder siden sist, så på tide med nye målinger. Med forbehold om feil, siden jeg måler meg selv... :P

I slutten av juni så målene mine slik ut:
Midje: Ca 105cm.
Hofter/rumpe: 130cm.
Bryst (uten BH): 111cm.
Overarm: 43cm.

Nå er målene slik:
Midje: Ca. 99,5cm
Hofter/rumpe: 125cm
Bryst (uten BH): 108cm
Overarm: 43,5cm

Dette betyr, mine damer og herrer, at jeg har blitt slankere. Over alt, bortsett fra overarmene. Men jeg mistenker at overarmene mister fett, det er bare huden som henger løst og ikke endrer seg.
Midje: -5,5cm
Hofter/rumpe: -5cm
Bryst: -3cm
Overarm: +0,5cm
Det er totalt 13cm mindre!

Vekta mi er på 103,5, men jeg har nettopp vært syk og ikke spist stort. Så jeg forventer at den går litt opp igjen.. Spesielt nå når jula og romjula kommer. Det er greit. Så lenge jeg stort sett fortsetter å gå ned, sånn over tid. Jeg nærmer meg VELDIG snart de magiske to-siffrede. Yay! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentaren din blir publisert så snart den har blitt godkjent. (Denne manuelle godkjenningsprosessen er for å unngå at bloggen blir oversvømmet med spam.)