mandag 10. juni 2013

Blogg? Åja! Pokker...

Kjære treningsbloggen min

Jeg har en god og en dårlig nyhet.
Den dårlige nyheten er at jeg har glemt at du finnes. Sorry, altså. Jeg har veldig dårlig samvittighet for det. Det har vært så mye annet som har skjedd, med Arcon-forbederedelser (spillfestival.no, meld deg på NÅ! Det blir awsome!!), kjøretimer (fikk lappen for en ukes tid siden, hurra!) og generelt jobbstress og annet stress.
Den gode nyheten er at jeg har faktisk trent. Tre ganger siden forrige gang jeg blogget. En gang til på Ringnes Park, en gang på Bjørvika og en gang på Elixia Lillestrøm. Så det. Det betyr et snitt på en gang i uka i mai, og DET er temmelig bra, faktisk. Hver gang fulgte jeg opplegget fra fysioterapauten: Oppvarming og cardio på tredemølle i bakker, deretter styrketrening. Og jeg merker at jeg blir sterkere. Det er utrolig kult! :) Klarer for eksempel å stå 15 sekunder i planken på tærne nå (en gang var jeg oppe i 20!). Før klarte jeg max 5 sekunder, så det er 300% bedring på bare noen uker! :)

Bare for at statestikken min skal fungere, så kommer jeg til å lage to poster til etter dette. Så antallet poster stemmer med antallet treningsøkter. :)

Det er Arcon om to uker, så jeg lover ikke å huske å blogge. For det kan jeg ikke holde. Men jeg lover å trene av og til, og jeg lover å lage en oppsummeringspost en gang etter Arcon. :)

Klem fra Ingvild

1 kommentar:

  1. Så flink du er! Drit nå i blogging, hvis det blir for mye stress, og ha ikke dårlig samvittighet for det. Det er jo treningen som betyr noe, og én økt per uke er mer enn hva brorparten av Norges befolkning gjør. :)

    SvarSlett

Kommentaren din blir publisert så snart den har blitt godkjent. (Denne manuelle godkjenningsprosessen er for å unngå at bloggen blir oversvømmet med spam.)